|
Tweet |
AYDINPINAR KÖYÜ’NDE VATANDAŞLARLA BULUŞTU
Muhammed Doğan Kaya, Anahtar Parti Düzce Merkez İlçe Başkanlığı olarak saha çalışmalarını sürdürdüklerini belirtti. Kaya, mahalle ve köy ziyaretlerinde vatandaşların talep, öneri ve beklentilerini dinlediklerini söyledi.
Kaya, “Bugün Aydınpınar Köyü’nde gördüğümüz ilgi, bizlere büyük bir moral ve güç verdi.” dedi.
“ANAHTAR PARTİ MİLLETİMİZİN GÖNLÜNDE YER EDİNİYOR”
Muhammed Doğan Kaya, vatandaşların gösterdiği samimiyetin Anahtar Parti’ye duyulan güvenin önemli bir göstergesi olduğunu vurguladı.
Kaya, açıklamasını şu sözlerle tamamladı:
“Mahalle ve köy ziyaretlerimizde milletimizin gösterdiği büyük teveccüh her geçen gün daha da büyüyor. Aydınpınar Köyü’nde gördüğümüz ilgi, Anahtar Parti’nin milletimizin gönlünde ne kadar güçlü bir yer edindiğinin açık göstergesi oldu. Düzce’miz için çalışmaya, vatandaşlarımızın sesi olmaya devam edeceğiz.”